pirmdiena, 2010. gada 15. novembris

Latvijas, Īpašās un Ārzemju Gotiņas

Savu pamatkolekciju es dēvēju par Latvijas Gotiņām, jo tās visas ir ražotas Latvijā. Pamatkolekcijā man šobrīd ir 598 eksemplāri, visi dažādi, protams.

Piemēram, pirms pāris nedēļām 1.novembrī kopā ar draudzenēm paciemojos "Saldus pārtikas kombinātā", kur speciālā veikaliņā iepirku Saldus pēdējo hītu - Gotiņas ar bērnu zīmējumiem. Šīs konfektes pat izmēra ziņā ir krietni mazākas. Riktīgas bērnu Gotiņas. Pavisam saskaitīju 22 dažādus papīrīšus, bet, spriežot pēc fotogrāfijas Saldus Gotiņas mājas lapā, man trūkst vēl vismaz 3. :)






Bez Latvijas Gotiņām man ir arī Īpašās Gotiņas un Ārzemju Gotiņas. Tām ir sava atsevišķa numerācija - piemēram, man ir 23 Īpašās Gotiņas.

Starp īpašajām Gotiņām ir papīrītis, ko māsasdēls pašrocīgi aprakstījis, ietinis tajā konfekti, un uzdāvinājis mammai. Šādu iespēju ekskursijas ietvaros piedāvā SIA "Skrīveru saldumi":


Tāpat pie īpašajām Gotiņām atrodas šāds jauks papīrītis, kas ražots īpaši z/s "Veckūkuri" reklāmas vajadzībām. To varēja iegādāties tikai kopā ar 1L piena, kur katram iepakojumam līdzi nāca brošūriņa un šāda piena konfekte.


Ārzemju Gotiņas vēl neesmu sakārtojusi, bet kaut kad tuvākajā laikā to droši vien izdarīšu. Šobrīd man galvenokārt ir poļu Krowkas un leišu Karvutes.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru