svētdiena, 2012. gada 18. novembris

Kuhbonbon: ilgais ceļš pakā

Atvēru 'Kuhbonbon' mājas lapu un papētīju, kas jauns uzradies 'Kuhbonbon' lietā kopš pagājušā gada marta - toreiz Zanda Ohff man sasūtīja veselu kaudzi šo konfekšu, papildinot manu kolekciju gan ar jaunām šo poļu-vācu gotiņu etiķetēm, gan paciņām, kā arī glītu metāla kanniņu.

Mājas lapā ieraudzīju jaunu 'Kuhbonbon' variantu - 'Espresso'. Tāpat noskatīju vairākas paciņas un kanniņas  (viena kanna - Ziemassvētku)- tādas Zanda man nebija atsūtījusi, vai arī pusotru gadu atpakaļ tādu vispār vēl nebija.

Uzrakstīju vēstuli Zandai, kas dzīvo Hamburgā, kā arī atradu 'Kuhbonbon' lapu Facebook, un uzrakstīju vēstuli arī viņiem pašiem. 27.septembrī saņēmu atbildi no 'Kuhbonbon', to rakstīja Meike Witte. Uzzināju, ka konfektes var pasūtīt arī uz Latviju, lai gan, kad skatījos 'Kuhbonbon' mājas lapā, radās iespaids, ka tādas iespējas nav. Nolēmu veikt pasūtījumu, un to arī izdarīju - konfektes, piegāde no Hamburgas un komisijas maksa par starptautisko pārskaitījumu, ko man noplēsa mana banka - tas viss kopā izmaksāja ap 40 latiem! Nu tikai bija jāgaida.

Smieklīgi - mājas lapā solītais piegādes laiks ir divas dienas, tomēr man nācās gaidīt divas nedēļas. 29.oktobrī beidzot atradu zīmīti dzīvokļa durvīs - kurjers bija atnācis, bet nebija mani saticis. Tā kā biju iedomājusies, ka paka nāks pa pastu parastajā kārtībā, un tā kā telefona numurs nebija prasīts kā obligāts,  aizpildot pasūtījumu lapu to nebiju norādījusi.

Eksprespasta atstātā zīmīte mudināja zvanīt un sarunāt laiku, kad varētu atkārtoti piegātāt man paku. Nākamās dienas rītā pulksten astoņos zvanīju uz Eksprespastu, operatore izklausījās aizvainota, un paziņoja, ka visi kurjeri jau esot prom un manu paku piegādāt varēšot tikai rīt. Nudien nezinu, kur tie visi kurjeri varēja būt pazuduši, bet man visa šī 'ekspress' padarīšana divu nedēļu garumā (pa pastu paka no Hamburgas nāk dienas 5) man jau bija līdz kaklam, un es iedevu savu darba adresi, jo izrādījās, ka piegādāt paku uz Ķengaragu pirms deviņiem rītā vai pēc septiņiem vakarā šie nevarot. Rezultāts - lai man būtu 'ērtāk' paka tika pievesta man Rīgas otrā galā, un pēc tam šos gandrīz 4 kg es ar diviem piebāztiem trolejbusiem vedu un stiepu uz dzīvokli Ķengaragā. Starp citu, 57.pasta nodaļa atrodas manam īrētajam dzīvoklim pāri ielai. Es tiešām būtu gribējusi, lai paka nāk pa parasto pastu - būtu bijis ātrāk, lētāk, tuvāk, ērtāk!!!

Lai vai kā, 31.oktobrī paka beidzot bija klāt! Meike bija piemetusi sūtījumam klāt divas pakas pa velti - ar magonēm un ar marcipānu, kā arī vienu klasisko gotiņu 'standziņu'. Paldies par bonusiem! 

Foto: Sūtījums.



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru