sestdiena, 2012. gada 24. novembris

Embūtes ekotūrisma informācijas centra gotiņas

26.oktobrī mēs ar Valdi viesojāmies Sarkandaugavā pie Ļeva Tastevena - mana kolēģa gotiņu kolekcionēšanas jautājumā. Ļevs man pastāstīja par 'Embūtes tūrisma informācijas centra' 'Gotiņām' un uzdeva man sadabūt tās rokā - tas tāpēc, ka es labāk orientējos internetā. Īsti nezinu, no kurienes viņš pats dabūja informāciju par šīm gotiņām, visticamāk no tā paša interneta.

Sameklēju 'Embūtes ekotūrisma informācijas un izglītošanas centra' kontaktus un piezvanīju uz vienu no internetā norādītajiem telefona numuriem. Dabūju zināt, ka informācijas centrā nekādas aktivitātes it kā šobrīd nenotiekot, un lai es painteresējoties tuvāk pie Oļega Jurjeva, Vaoņodes novada priekšsēdētāja vietnieka. Izrādījās, ka mana informācija ir nepatiesa, un informācijas centrs darbojas gan! Oļegs ieteica man zvanīt 'Embūtes ekotūrisma informācijas un izglītošanas centra' vadītājai Dinai Ziemelei. Tā arī izdarīju.

Un patiesi - noskaidroju, ka konfektes ir nopērkamas! Sarunājām ar Dinu, ka viņa man atsūtīs abas 'Gotiņu' etiķetes, kā arī Embūtes senlejas šerbeta etiķeti. Es šerbetus nekrāju pārlieku aktīvi, tomēr, ņemot vērā to ne pārāk tālo radniecību ar gotiņām, man ir jau iekrājusies smuka kaudzīte. Lūk:



Dina man atsūtīja vairākas etiķetes no katra veida, tāpēc arī Ļevam tiks savs komplekts - kā nekā tieši viņš man pastāstīja, ka tādas Embūtes gotiņas eksistē! No Dinas uzzināju, ka etiķetes izgatavoja un dizainu veidoja un SIA 'MicroDot' Rīgā, bet konfektes ražoja SIA 'Saldus pārtikas kombināts'.

Paldies Dinai!

***

Un beigās maza reklāma - ja gadījumā esat Vaiņodes pusē! ;) Neaizmirstiet nopirkt 'Gotiņas'!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru