sestdiena, 2012. gada 18. februāris

Varbūtības teorija darbībā: Trīs


Šodien piedalījos Kalnciema tirdziņā, kolekcionāru saietā-izstādē. Nezinu kāpēc, bet man ne sevišķi veicas ar šiem saietiem, jo tāpat kā iepriekšējo reizi kolekcionāru bija ārkārtīgi maz. Vimpeļi, saujiņa nozīmīšu un mans govju ganāmpulks. Kā paskaidroja izstādes organizatore, vakar nezināmu iemeslu dēļ paredzamie dalībnieki bariem vien esot atteikušies. Vai trešā medicīniskā prognoze?

Lai vai kā, trīs stundas varonīgi nosēdēju izstādes telpā, paguvu atstāt savus kontaktus vairākiem cilvēkiem, aprunājos ar interesentiem, un visā visumā tīri labi pavadīju laiku. Satiku arī Silviju Keivu, kas te bija uz brīdi iegriezusies. Parunājāmies. Silvija atlasīja ap 40 papīriņus no mana apmaiņas fonda un nopirka tos no manis pa Ls 5. Šis nu bija vēsturiska mirklis, jo pirmo reizi manas "Gotiņu" kolekcijas etiķetes tika pirktas vai pārdotas! Mēģināju Silviju pierunāt pārdot man trūkstošās "Gotiņas" no viņas kolekcijas, bet šī ni un ni. Solījās ieraksīt mani testamentā un atstāt man tās mantojumā. Es savukārt apsolījos viņai ātrāku nāvi tāpēc nevēlēt. :)

Vēl man piedāvāja izstādīties vēl neesošā muzejā. Es, protams, piekritu. :)

Bet te Valda Dzenovska bildītes no Kalnciema tirdziņa izstādes:




 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru