pirmdiena, 2012. gada 30. janvāris

Varbūtības teorija darbībā

Kāda ir varbūtība, ka pēc mēnešiem ilga klusuma trīs dienas pēc kārtas kāds man uzrakstīs vēstuli par "Gotiņām"?

Es teiktu, ka šāda varbūtība ir 100%. :D

Viens (22.1.2012):
"Sveiki!
Ļoti iepatikās jūsu kolekcija, jo ieraudzīju daudz veco gotiņu, kuras ēdu bērnībā (pieņemsim Rēzeknes piena kombināts). Mani uzreiz pārņēma nostaļgija par tiem laikiem, tāpēc, domāju veidot Latvijas 90to gadu produktu kolekciju.
Atceroties mūsu kādreiz ļoti slaveno kombinātu, gribās saglabāt par viņu vismaz kaut kādas liecības (etiķetes no produktiem).
Ir doma veikt nelielu ekspedīciju pa kombināta telpām (kuras ir pamestas, bet apsargājamas) un atrast pēc iespējas vairāk dažādu produktu etiķetes, tajā skaitā arī gotiņas.
Ja tiks atrastas ģotiņas etiķetes, tad ar lielāko prieku padalīšos ar jums.
Visu labu.
Artūrs Āboliņš"


Divi (23.1.2012):
"Atvainojos par traucējumu.Vecā krājkasīte bēņiņos atradu 50. gadu monētas un 2 konfekšu papīrīsus. Vienu neatpazinu, bet otrs no gotiņas.
Draugi ieteca, tāpēc uzrakstīju. Ēriks Začs"


Trīs (24.1.2012): 
"Vasala!
Īraudzeju ziņu:
Aicinām pieteikties visu veidu kolekcionārus 18.feb. tirdziņam (markas, monētas,vimpeļi,pūcītes utt.) kalnciematirgus@inbox.lv, t. 26255148
http://www.facebook.com/photo.php?pid=1443820&l=0eff109e97&id=109059259120968
http://www.kalnciemaiela.lv/
Ilze (Sperga)"

Tagad tik jāskatās, kādus augļus nesīs šīs vēstules. Uz Kalnciema tirdziņu es jau pieteicos, tas izrādījās bez dalības maksas, Ēriks solījās savu "Gotiņas" etiķeti ienest Latgales Kultūrvēstures muzejā, no kurienes man to atsūtīšot pa pastu, bet ekspedīcija uz bijušajām Rēzeknes piena konservu kombināta telpām plānojas vasarā - tur es uzprasījos līdzi. Daudzsološi. Bet cāļus skaita rudenī. ;)

2 komentāri:

  1. Vyspuor maņ skapī stuov Tova dzimšonys dīnys duovona, kur kai miskastē jau pusgodu svīžu gūteņu papeireišus. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Īturi itū kursu da breižam,kamer miskastneica (es) naizteirēs tovu miskasti! :)

      Dzēst