svētdiena, 2012. gada 26. februāris

Sveicieni no dzimtajiem grāvjiem!

Un tā šī gada 20.februārī mana (un it sevišķi manas māsas) sena cīņubiedrene Iveta Kojāne atsūtīja man kādu čupiņu ar "Gotiņu" etiķetēm.

Iveta gan šaubījās, vai man tur kas jauns būs, jo "Tak Pa Vienu Un To Pasu Rajonu Lasiijaam" - skolas laikā Viļānu  pusē mēs bijām gandrīz kaimiņienes un pa ceļam uz skolu vācām papīriņus pa vieniem un tiem pašiem grāvjiem! :D Tagad gan es, gan Iveta esam Rīgā.

Šīm šaubām pamata nebija nekāda - no 27 atsūtītajām "Gotiņām" par jauniem eksemplāriem tika atzītas 17 - 6 gan ar samērā minimālām atšķirībām, un tomēr.

Atlikušās 10 etiķetes jau bija manā kolekcijā, tomēr 6 no tām es atzinu esam labākā kvalitātē nekā tās, kas man jau bija (galvenokārt līmes dēļ, jo manējās pa lielam bija izplēstas no klades), tāpēc nomainīju esošās pret jaunajām. 

Ivetas sūtījums:

Pičiņu pačiņu

Pēc peldes un presēšanas starp grāmatu lapām.

Paldies Ivetai par sadarbību, man tiešām prieks dabūt vēl kaut ko no padomju, kā arī no atmodas un pirmajiem neatkarības gadiem! Turklāt ievāktu dzimtajos grāvjos!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru