otrdiena, 2012. gada 14. februāris

Varbūtības teorija darbībā: Divi



Vecā krājkasītē atrasta, uz "Latgales Kultūrvēstures muzeju" aiznesta un man nosūtīta "Gotiņa"!

Paldies Ērikam Začam par papīrīti, paldies Inesei Ločmelei par sūtīšanu!

Stipri līdzīga "Lizuma cietes rūpnīcas" "Gotiņa" jau bija manā kolekcijā, tomēr papīrs, uz kā tā ir nodrukāta, ir atšķirīgs, tāpat apakšējā labajā stūrī jaunajam eksemplāram ir rakstīts "TIPOLIT. RĪGĀ 60." Ja vien es pareizi salasīju - dikti mazi tie burtiņi! "Gotiņai" komplektā līdzi nāk arī iekšējais papīrītis, un tas manā kolekcijā ir kas jauns!

Tagad jau šī "Gotiņa" ir izpeldināta, izpresēta un izgludināta. Varbūt neizskatās gluži kā jauna, bet krietni glaunāka ir gan!

Bez "Gotiņas" Ēriks man nosūtīja arī fabrikas "Uzvara" karameles "Bon-bon" etiķeti. Varbūt tā noderēs darījumos ar citiem konfekšu etiķešu kolekcionāriem - "Bon-bon" pret kādu "Gotiņu"!

Sūtiet man droši, dārgie draugi, es neapvainošos! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru