trešdiena, 2011. gada 5. oktobris

Atskaite par Gotiņu plūsmu saulainajā vasarā

Kurš tad vasarā sērfo internetā, bez tam jūlija vidū man sākās pusgadu ilgi web programmēšanas kursi, dabūju caur bezdarbniekiem, bez maksas, turklāt ar stipendiju. Forši, man patīk mācīties! Varēšu pēc tam uztaisīt savām "Gotiņām" labu, pārskatāmu un sakarīgu mājas lapu! :)

Pa šo laiku kolekcijas lietas arī ir virzījušās uz priekšu, tik nav bijis lustes vai laika to visu aprakstīt. Piemēram, akurāt manā dzimšanas dienā 10.septembrī es satikos ar Silviju Keivu - kolekcionāri, kas, kā jau līdzīgos gadījumos ierasts, atrada mani internetā. Silvijai ir ap 8 tūkstoši konfekšu etiķešu, no tiem 540 - "Gotiņas". Šo to es dabūju arī savai kolekcijai, bet visinteresantākās etiķetes varēju tikai apbrīnot un nobildēt. Ehhh... Vai manā kolekcijā kādreiz ar tādas būs?

No Silvijas kolekcijas:







***

6. un 9.jūlijā pienāca vēstules no Edītes Husares. Edīte jau pirms tam ir krietni papildinājusi manu kolekciju, paldies viņai! :)

Vēstulēs bija manuprāt ļoti simpātiskās gotiņas "Rēzekne" un vēl dažas prezentācijas gotiņas. Īpašo Gotiņu sadaļa aug un vairojas!


***

30.jūlijā manos dzimtajos Viļānos bija kapusvētki, kur cilvēku jūklī satiku savu ilggadējo cīņu biedreni un draudzeni Ilzi Spergu, kas pastāstīja par "Saules Gotiņām" "Saules veikalā". Ilzei neesot bijis gana naudas līdzi, lai iepirktu tās priekš manis. Šo ziņu padzirdējusi, paķēru Valdi, lecām mašīnā iekšā un braucām no kapiem uz pilsētu. Bija sestdiena un veikalu slēdza agrāk, tomēr paspējām labi, un jā - bija gan "Saules Gotiņas"! Rūpīgi atlasīju tās tīrākās, ar mazāk pleķiem, un jutos varen apmierināta.



***

Bez tam jau kopš augusta man ir visas bērnu "Jautrās "Gotiņas"", kas bija redzamas attēlā Saldus pārtikas kombināta mājas lapā, un vēl dažas pavisam neredzētas! 

Minētais attēls un etiķetes no manas kolekcijas:



Šajā ziņā zelta bedre ir izrādījusies Imantas Maxima, kur es iegriežos vidēji reizi trīs nedēļas un cītīgi izcilāju, izgrozu un nopētu teju katru "Jautro"Gotiņu"" paciņu. No malas droši vien izskatās smieklīgi vai pat aizdomīgi, bet rezultāti neizpaliek! :)

***

Savukārt 14.augustā, uzreiz pēc A.A.&Būvkompānijas sporta spēlēm, iebraucām pie Valda kolēģes Zanes Šternbergas atdot galdu un beņķus, kas bija palienēti uz spēļu laiku. Apmaiņā pret minētajām mēbelēm dabūjām Talsu "Gotiņas" speciāli manai kolekcijai. Pie viena mēs aplūkojām arī Zanes trušus.



***
Un noslēgumā - mana vārdadienas (14.09.2011) dāvana no Lailas Jakovļevas - 15 jaunas Saldus pārtikas kombināta "Gotiņas", no kurām viena man iepatikās jo sevišķi. Lūk, "Suitu Gotiņa":


***

Paldies jums, arī mammai un māsai, un Bergam, un pārējiem, kas palīdz veidot manu kolekciju un vienkārši morāli atbalsta!

Un jā, oktobra beigās/novembra sākumā Rēzeknes Kultūrvēstures muzejā paredzama manas kolekcijas izstāde! Bet par to tuvāk tad, kad tas pienāks tuvāk! ;)

1 komentārs:

  1. Starp citu, tagad, 9 gadus vēlāk, visas tās etiķetes no Silvijas kolekcijas, kuru attēli ievietoti šajā ierakstā, jau ir manā kolekcijā :) Atskaitot briedi. Jā, brieža man nav aizvien :D

    AtbildētDzēst