svētdiena, 2011. gada 27. februāris

Atbilde uz sludinājumu

Vakar "Latvijas Avīzē" bija mans sludinājums "Meklēju konfekšu "Gotiņa" papīrīšus kolekcijas papildināšanai....". Tas man izmaksāja piecus latus deviņpadsmit santīmus.

Vakarā man piezvanīja kāds vīrs no Jēkabpils, diemžēl viņa dikcija bija ļoti neskaidra, bet caur telefonu vārdus izšķirt bija vēl grūtāk, bet es sapratu, ka viņš tagad ir slimnīcā, kur sabūs kā minimums vēl divas nedēļas, bet pēc tam mēs varētu satikties - viņš varētu atbraukt arī pats, jo viņam kā invalīdam esot ceļš pa velti. Un galvenais - papīrīšu šim esot tūkstoši, diemžēl tā arī nesapratu, cik. Izklausījās, ka divdesmit divi. Ja tā, tad runa visticamāk bija par konfekšu papīrīšiem vispār, ne tikai par "Gotiņām". Un, ja pareizi sakpratu, viņam ir bijušas vairākas izstādes.

Nu ko, man ir viņa telefons un solījums zvanīt, kad būs ārā no slimnīcas. Tad jau redzēs, ko es saklausīju pareizi un ko pārpratu!

1 komentārs: