otrdiena, 2011. gada 8. februāris

Iztrūkums! Bērnu Jautrās "Gotiņas"

Pagājušā gada novembrī es, divas Putras un viena maza Cīrule bijām Saldū, apmeklējām "Saldus pārtikas kombināta" gotiņu ražotni un veikaliņu, sapirkāmies čupām konfektes, tai skaitā veselas četras pakas bērnu gotiņu. Tās pavisam nesen bija parādījušās ražošanā un bija radītas par godu "Saldus pārtikas kombināta" piecdesmitgadei, un šo speciāli bērniem paredzēto mazizmēra Jautro "Gotiņu" noformējumā bija izmantoti Saldus bērnu zīmējumi. Lieki piebilst, ka es tādas vēl nebiju redzējusi, un mana kolekcionāres būtība bija stāvā sajūsmā. Toreiz mana kolekcija papildinājās ar 23 Jautro "Gotiņu" eksemplāriem.

Tomēr pēc kāda laiciņa "Saldus pārtikas kombināta" mājas lapā es ieraudzīju attēlu ar šīm gotiņām, rūpīgi to izpētīju un sazīmēju tur trīs papīrīšus, kādu manā kolekcijā aizvien vēl nebija. Arī "Saldus gotiņas" veikaliņa apmeklējums Mildas tirdziņā Rīgā neko nedeva - pārdevējas ne pārāk laipnā un nedaudz aizdomīgā skatiena ēnā es cītīgi izpētīju visas tobrīd veiklā esošās paciņas, un neatradu tur meklēto.

Kādu mēnesi atpakaļ es nolēmu kaut ko darīt lietas labā un piezvanīju Agnesei Patrašanu, kas ir pārdošanas un mārketinga vadītāja "Saldus pārtikas kombinātā". Mēs sarunājām, ka viņa atsūtīs man trūkstošos Jautro "Gotiņu" papīrīšus. Es apsolīju nokopēt viņu mājas lapā esošo attēlu ar bērnu gotiņām un atzīmēt tajā, kurus tieši papīrīšus man vajag, bet sev par lielu vilšanos atklāju, ka minētais attēls, ko agrāk varēja atvērt pienācīgā izmērā, ir nomainīts uz daudz mazāku, un atsevišķu papīrīšu dizains vairs nav lāgā sazīmējams.

Lūk tā: 

Ar bultiņām atzīmēti tie papīrīši, kādu man aizvien vēl nav.

Agnese par mani aizmirsa, bet es atgādināju, un šodien ienācās vēsulīte. Izšķirstot atsūtītos papīrīšus, es konstatēju, ka no tiem, ko es redzēju attēlā, te nebija neviens, toties bija trīs jauni, neredzēti zīmējumi:


Un vēl plus pieci eksemplāri uz citādu fona krāsu un citādu mīklu (otrā pusē) rēķina. Tātad kopā astoņi jaunumi. Nav slikti! Paldies Agnesei Patrašanu par sadarbību! 

Un tomēr! Kur lai es rauju tos trūkstošos papīrīšus? Vai kāds no jums neapgrozās Saldū? :) Piesakās! Tēriņus apmaksāšu!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru