sestdiena, 2011. gada 5. marts

Viltīgās Gotiņas ar cigoriņiem

Kopš pagājušā gada rudens manā kolekcijā ir arī "Saldus pārtikas kombināta" "Gotiņa ar cigoriņiem". Nesen šīs konfektes uzradās Madonas "RIMI", un es kādu saujiņu nopirku - salīdzināšanai, vai nav kādas sīkas izmaiņas uzradušās, bez tam manā kolekcijā bija tikai nelietoti papīrīši pa taisno no ražotnes un gribējās, lai starp tiem ir arī kāds, kas noģērbts no konfektes, tā sacīt, ar darba pieredzi.



Sāku salīdzināt un atklāju, ka esmu nopirkusi "Gotiņas ar cigoriņiem" divu veidu ietinamajos papīros. Gan cigoriņa zieda attēls, gan uzrakstu fonts un izvietojums bija atšķirīgi. Man tas bija pārsteigums, jo ātri uzmetot aci šķita, ka visas konfektes ir vienādas. Un arī tas vēl nebija viss. Šodien atkal biju "RIMI" un nolēmu iepirkt vēl šīs gotiņas un rūpīgi atlasīt tās, kas vismazāk apspeķotas. Droši vien bija labs skats no malas, kad es rakos pa konfekšu kasti un katru gotiņu aizdomīgi grozīju un pētīju no visām pusēm! :D Un atkal pārsteigums - sameklēju vēl divus papīrīšu veidus, tātad kopā četrus! Interesanti, ja es paraktu dziļāk tai kastē, vai neatrastu arī piekto variantu?

Un pēc tam vēl bonuss - viena gotiņa bija kļūdas pēc ietīta dubultā papīrītī. Tas droši vien bija "Saldus pārtikas kombināta" konfekšu tinējas specveltījums man kā kolekcionārei - viena konfekte, divi papīrīši! ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru