pirmdiena, 2014. gada 19. maijs

Kastīte ar uzrakstu - Santai!

Kas gan var būta jaukāks par kastīti ar gotiņu etiķetēm?
Tā ir kastīte ar gotiņu etiķetēm, uz kuras rakstīts: 'Santai!'


Tieši šāda kastīte mani gaidīja 10.maijā 'Skrīveru saldumu' veikaliņā 'Plūmes šokolādē' Kalnciema ielā 32A. Kastīti man sūtīja Dace Vītoliņa, SIA “Skrīveru Saldumi” Tūrisma un sabiedrisko attiecību vadītāja.


Viss sākās, kad 2014.gada 6.martā saņēmu sekojušu e-pastu no D.Vītoliņas: 'Labdien, sakiet lūdzu vai Jums ir nepieciešami kolekcijai mūsu Skrīveru Gotiņu papīrīši?'. Kāda runa, protams ir nepieciešami. Kādu brīdi nekas šai jautājumā uz priekšu nevirzījās, līdz plašsaziņas līdzekļos es ieraudzīju šo:


Jaunas Līgo gotiņas ar 32 nerātnām tautasdziesmām! Lieliski! Uzrakstīju Dacei vēstuli ar lūgumu atsūtīt man šīs etiķetes, jaunas un tīras, un šoreiz atbilde nebija ilgi jāgaida! Bez Līgo gotiņām dabūju arī veselu kaudzi individuālā pasūtījuma etiķešu; kā arī daudzas etiķetes, kas man jau kolekcijā bija, varēju nomainīt pret jaunām un nelietotām.  Liels paldies Dacei kā arī 'Skrīveru saldumiem'! :)

Un noslēgumā kāda nerātna rindiņa:

-------------

Ak Tu bikšu ābolīti,
Tavu skaistu atslēdziņu;
Tu atslēdzi meitiņām
Mīlestības avotiņu.

-------------

Ap to manu grāvja malu
Melni kārkli apauguši;
Ņem, puisīt, zelta šķēres,
Pucē manas grāvja malas.

-------------

Ēd, ēd, Jānīti,
Smeķīgu maizīti,
Mīlējot sijāta,
Ar pupiem mīcīta.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru