pirmdiena, 2014. gada 19. maijs

Ābelīšu pasts

6.maijā uz manas mammas adresi 'Ābelītēs' atnāca Kaspara Poriņa vēstule no Talsiem. Vēstulē bija lakoniski jaukas 'Skrīveru saldumu' specpasūtījuma etiķetes.

Kaspara Poriņa vārds man nav svešs, viņš man ir sūtījis šo to arī agrāk, piemēram, 'Saldus pārtikas kombināta' ražojuma gotiņu etiķetes par Talsu tēmu - būs vai viņam kā pateicība jānosūta kāda 'Laimas' šokolāde! :) 


Apciemoju mammu 16.maijā, tad arī Kaspara vēstule nonāca manās rokās. Bet tas 'Ābelīšu' pastā vēl nebija viss. Kā jau laukos pastkaste atrodas kādu gabaliņu tālāk no mājas, tāpēc ne vienmēr tiek regulāri iztukšota. Tāpēc tikai nākamajā dienā - 17.maijā, atklājās, ka 10.maijā ir atnākusi vēl viena vēstule, šoreiz no Aināra Radovica Jūrmalā. Arī šis vārds man nav svešs - akurāt gadu atpakaļ es no Aināra nopirku konfekšu etiķešu kolekciju, lielisks papildinājums manai kolekcijai sanāca toreiz.

A.Radovics raksta: "Santa - labdien! Sūtu dažas etiķetes - tās tika speciāli pasūtītas pagājušajā gadā kādai "vecmeitu ballītei". Tur lekciju lasīja mana kundze, tāpēc arī es tiku pie konfektēm. Veiksmi vēlot - Ainārs"


Nu ko, liels paldies jums, cilvēki, par līdzdalību - tā tik turpiniet! ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru