svētdiena, 2014. gada 5. janvāris

Cilvēks no konfekšu Gotiņa ražotnes

Kristīni Homčenko atradu 2013.gada 21.oktobrī draugiem.lv, meklēdama etiķešu kolekcijas bilžu albumos. Kristīnes albumos atradu attēlus ar dzērienu etiķetēm. Sen zināms fakts, ka tur, kur ir viena kolekcija, tik pat labi var atrasties arī cita, tāpēc apjautājos par 'Gotiņām', un trāpīju ābolītī - izrādījās, esmu uzrakstījusi cilvēkam, kas dzīvo Saldū un ir strādājis SIA 'Saldus pārtikas kombināts' konfekšu 'Gotiņa' ražotnē!

Kristīne Homčenko atsūtīja man gotiņu etiķešu attēlus, bet vēlāk 19.decembrī atnāca arī vēstule, kurā bija daudz jaunumu manai kolekcijai:


Šis tas no jaunumiem:



-------------------------------------

Tiesa, šo to no tā, ko es būtu gribējusi, Kristīne man tomēr neatsūtīja, tāpēc nāksies tās ievietot manā iztrūkstošo gotiņu blogā: http://iztrukstosasgotinas.blogspot.com/. Sarunājām, ka Kristīne kādā brīvākā brīdī tā smuki sabildēs portretus tām etiķetēm, ko man vajag šim bloga.

Šis tas no tā, ko man vajag, bet ko tomēr nedabūju:



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru