trešdiena, 2013. gada 23. oktobris

Trīs lietas - labas lietas

Sākās ar to, ka šīs smukās Ventspils gotiņas es ieraudzīju sava kolēģa Ļeva Tastevena kolekcijā. Mani pārņēma zināma skaudība, jo etiķetes man tik tiešām iepatikās, un es nolēmu tās dabūt - vismaz pacensties. Ļevs man pastāstīja, ka cilvēki, kas viņam šīs gotiņas atveduši, esot tās pirkuši kādā suvenīru veikalā Ventspilī. Kas tas par veikalu, skaidru ziņu nebija. Tad nu es sameklēju internetā Livonijas ordeņa pils muzeja suvenīru kioska telefona numuru, piezvanīju un uzreiz trāpīju desmitniekā - minētās Ventspils gotiņas par 10 sant. gabalā tirgoja tieši šeit!

 Kaut ko jēdzīgu sarunāt ar kioska pārdevēju man neizdevās - radās tāds iespaids it kā es censtos viņu apzagt, piekāst vai kā savādāk izmantot, lai gan solījos pārskaitīt visu nepieciešamo naudu un biju gatava atļaut  apēst to, kas ietīts etiķetē. Bet nekā... toties nu es zināju adresi! Tagad vajadzēja tikai atrast kādu, kas apgrozās Ventspilī, un ieteicams vismaz reizumis atbrauc arī uz Rīgu.

Nedaudz vēlāk, ciemojoties Slokas ielā, izstāstīju savu vajadzību, un Roberts teica, ka viņa draugs Jānis Briedis regulāri braucot uz Ventspili un atpakaļ. Daudz nevilku garumā, 12.maijā uzrakstīju Briedim vēsuli feisbukā,  24. maijā konfektes bija jau nopirktas, bet tad mums iestājās satikšanās un konfekšu atdošanas nespēja. Tā mēs muļļājāmies pāris mēnešus līdz beidzot tomēr satikāmies Ratniekos brīvdabas mūzikas festivāla 'Laba daba' izskaņā 4.augustā.

Bet, kamēr epopeja ar Jāni Briedi vēl nebija ne tuvu beigām, dažas konfektes dabūju jau 31.maijā no Guntas Strodes - tās pēc Guntas lūguma no Ventspils bija atvedusi viņas draudzene. Vienai no tām pat bija uzlīmēta cena:

Bet arī tas vēl nebija viss - visam pa virsu - savā dzimšanas dienā 10.septembrī kopā ar piparmētru lakstiem, pašaudzētām sinepju sēklām un saulespuķu ziediem dabūju vēl kaudzīti ar šīm jaukajām, jestrajām Ventspils gotiņām kā dāvanu no Ivetas Bergas. Starp tām bija arī mistiskā gotiņa 'Ventspils Mazbānītis'.

Etiķetes var aplūkot šeit!

Paldies visiem čaklajiem rūķīšiem!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru