otrdiena, 2013. gada 22. oktobris

Apgraizītie 30-tie

Pirmkārt, paldies Lailai Jakovļevai, kas ieteica Ulda Ābiķa attēlu albumu draugiem.lv - te nu es to ieraudzīju un aplūkoju. Albumā bija pirmās Latvijas laika konfekšu papīriņi. Gotiņu gan tur nebija, bet tur, kur ir karameles un šokolādes konfektes, allaž ir iespēja atrast arī gotiņu etiķetes!

Tātad - uzrakstīju Uldim Ābiķim vēstuli, un jā - viņam bija gan gotiņas!  Sarunājām, ka jau nākamajā dienā - 21.oktobrī - etiķetes tiks atvestas uz Rīgu un Doma laukumā nodotas manā rīcībā. Te savukārt jāsaka paldies Ivetai Bergai, kas bija mans sūtnis - tā kā viņas darbs atrodas akurāt  pie Doma laukuma, bija diezgan loģiski, ka es viņai uzplijos un palūdzu satikt Uldi manā vietā (Pati īsti netiku - darbs!!!). Interesanti, ka Iveta U.Ābiķi pazīst, jo viņš ir arheologs, un Iveta arī arheoloģijā ir krietnu suni apēdusi - viņu ceļi ir ne reizi vien krustojušies kādā izrakumu bedrē.

Tā nu es ieguvu pavisam 8 (6 dažādas) gotiņu, jeb kā tajos laikos tās sauca - Krējuma konfekšu etiķetes. Lēšu, ka tie ir ~ pagājušā gadsimta 30-tie gadi. Drausmīgi žēl, ka kāds tās ir apgraizījis no visām malām, bet ko darīsi. Jebkurā gadījumā, burvīgs papildinājums. Paldies Uldim Ābiķim par šo ieguldījumu manā kolekcijā! Tā aug! :)

***

Un te var aplūkot, ko es ieguvu:

A/S Laima - šī etiķete varētu būt tapusi no 1925 līdz 1940-tajam.



2 etiķetes - uz vienas salasām ražotājs - J.Elpe Kabilē, uz otras - pilns tautasdziesmas teksts:



Citas J.Elpes gotiņas, jeb Krējuma konfektes: 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru