sestdiena, 2012. gada 17. marts

Visvairāk cietusī "Gotiņa" nu ir nomainīta!

18. februārī es piedalījos kolekcionāru izstādē Kalnciema tirdziņā. Pasākums bija mazapmeklēts, tomēr man izdevās tur satikt dažus cilvēkus, ko ieinteresēja mana kolekcija. Piemēram, atklātņu kolekcionāru Jāni.

Ar Jāni mēs satikāmies pirms nedēļas uz 6.vidusskolas kāpnēm. Šajā vidusskolā regulāri notiek kolekcionāru saieti. Jānis man iedeva kaudzīti ar "Gotiņu" etiķetēm, divas no tām manā kolekcijā bija jaunums. Starp etiķetēm, ko man iedeva Jānis, bija arī kāda a/s "Gross Kangarn" "Gotiņa". Ar to es varēju nomainīt manā kolekcijā visvairāk cietušo, kādreiz uz zemes atrasto "Gotiņas" etiķeti.

Lūk, te tās abas ir:


Paldies Jānim! Mana kolekcija ir kļuvusi ne tikai bagātāka, bet arī kvalitatīvāka! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru