sestdiena, 2012. gada 17. marts

Pēdējās ziemas dienas

Tūliņ jau oficiāli iestāsies pavasaris, tāpēc pēdējās ziemas dienās jāpaspēj pastāstīt par Ziemsvētku un Jaunā gada "Gotiņām".

Kā allaž, Ziemassvētkos it sevišķi izpaužas SIA "Saldus pārtikas kombināts".

Šogad Saldus bija sarūpējis raibu jo raibu un mazliet haotisku etiķešu miksli: bija nopērkamas konfektes, ietītas pagājušā gada etiķetēs kā arī etiķetēs, kas ļoti līdzīgas pagājušā gada etiķetēm, tomēr ar sīkām izmaiņām: pievienotu uzrakstu "roku darbs", "ražotājs" un nomainītu tautasdziesmu fontu. Pašas tautasdziesmas gan palikušas pērnās.

Bez tam ir uzradušās arī Saldus Ziemassvētku "Gotiņas" ar jaunu dizainu:

Daži SIA "Saldus pārtikas kombināts" Ziemassvētku jaunumi

Pateicoties šiem jaunumiem mana kolekcija ir ievērojami papildinājusies. Daļu šo Saldus Ziemassvētku "Gotiņu" es iepirku veikalos, dažas es dabūju no manas māsas Velgas Ulnicānes, kas bija kādu kaudzīti iekrājusi speciāli priekš manis, pāris jaunas Ziemsvētku "Gotiņas" atradās sūtījumā no Lailas Jakovļevas, maizes etiķešu kolekcionāres Cēsīs, vēl vairākas es dabūju no mana kolēģa "Gotiņu" kolekcionāra Ļeva Tastevena. Lūk šādi no dažādiem avotiem esmu ieguvusi pāris desmitus Ziemassvētku jaunumu! Paldies visiem, kas atceras par mani un manu kolekciju! Bez jums viss notiktu daudz skumīgāk un lēnāk! :)

***

Arī SIA "Skrīveru saldumi" nav snauduši un ir radījuši speciālu Ziemassvētku dizainu ar gotiņu, kas velk ragaviņas ar dāvanu kaudzi, kā arī jaunu "Skrīveru Gotiņu ar āboliem un kanēli". Kolekcijā iekļauta arī iepakojuma etiķete.

SIA "Skrīveru saldumi" Ziemassvētku jaunumi

***

Ne tikai māsa piegādā man "Gotiņu" etiķetes. To dara arī citi radi, piemēram, mamma. Un mammas brālis Juris Ragausis. Juris strādā mākslīgās apsēklošanas jomā un sadarbojas ar LCMAS - a/s "Latgales ciltslietu un mākslīgās apsēklošanas staciju", tāpēc uz viņa piegādāto "Gotiņu" etiķetes ir attēlota nevis gotiņa, bet gan vaislas bullis! :) Jāpiemin, ka Juris piegādāja ne tikai etiķetes, bet arī saturu un iepakojumu - proti, speciāli priekš LCMAS noformētu maisiņu.

LCMAS Ziemassvētku "Gotiņa"
***

Un nobeigumā vēl pāris speciālās "Gotiņas": Veikala "Pusdivpadsmit" Ziemassvētku "Gotiņa" un Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP) "Gotiņa". Pirmo es dabūju veikalā Madonā, otru man iedeva Iveta Berga, kuras māsa strādā PMLP.


Un vēlreiz - paldies visiem!

***

P.S. Šodien biju Rīgas Centrālajā tirgū, kur nopirku vēl vienu neredzētu Saldus Ziemassvētku "Gotiņu".

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru