otrdiena, 2010. gada 21. decembris

Jaunumi pa pastu

Šodien pasta kastē atradu trīs vēstules - no Raimonda Nipera Dagdā, Egitas Karzovas Ādažu novadā un no kāda čaklā anonīmā rūķīša no LIAA (Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras) Rīgā.

Raimonda N. vēstuli jau gaidīju, te nu tā ir, bet solīto apmēram desmit veidu vietā ir tikai četri. Hmm! :) Viens no tiem - Gotiņa ar šokolādi, ir man jaunums,

 

divi - Nr 240 un Nr 241 manā kolekcijā ir tikai pa vienam eksemplāram, tagad varēšu nodublēt, bet Nr 215 - Gotiņa ar kanēli, tas ir tas papīrītis, kuru, citu starpā, es cerēju ieraudzīt šajā sūtījumā, jo, pirmkārt, tas ir ielīmēts man kladē un visus eksemplārus, kas ir man kladē, es labprāt dabūtu no jauna, otrkārt, man esošais eksemplārs savā laikā ticis cītīgi jo cītīgi salocīts, un tā zīmējumu tagad var apskatīt tikai caur baltu locījuma līniju režģi, bez tam man tas šķiet ļoti piemīlīgs un savā ziņā pat eksotisks.
 = 

Egitas Karzovas vēstule ir pirmā, kas atnākusi kā atbilde uz publikāciju žurnālā "Ir". Nezinu, varbūt arī vēstule no LIAA atnāca pa tādu pašu ceļu, jo par to nav minēts ne vārda. Egita man sūta "Skrīveru saldumu" Ziemsvētku Gotiņu Nr 603 un raksta sekojošo: "Šādas gotiņas veikalā nav iespējams nopirkt(..). Šīs gotiņas ir paredzētas kā prezents klientiem. Ar "Ziemsvētku garšu" - piparkūkām." 

Veikalā personīgi es tik tiešām neesmu šīs gotiņas redzējusi, bet man palaimējās tās iepirkt toreiz - 14.novembrī Viļānu tirgū, "Skrīveru saldumu" sarkanajā nojumē. Kad pagaršoju šo gotiņu, man garša likās pazīstama, bet neienāca prātā, ka tā ir piparkūka - it kā kanēlis, bet ne tikai... Ak tad piparkūkas!

Trešā vēstule, kā jau minēju, bija no Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras. Atvēru vēstuli - tur LIAA buklets, hmmm, domāju, dīvaini, ko ta šiem no manis vajag? Reklāma? Kādā sakarā man? Adrese arī ar roku rakstīta.. Atveru bukletu, bet tur - četri LIAA reklāmas gotiņu papīrīši katrs savā krāsā! Pat iesmējos, tas likās tik amizanti.


Tagad man ir + 4 eksemplāri pie Īpašajām Gotiņām. 

Paldies visiem par sadarbību un sūtiet tik vēl! :) Es tikai priecāšos.

***

Vēl man ir kādi 12 jauni Saldus Gotiņu Ziemsvētku papīrīšu eksemplāri, vēl tik jānomazgā, jāizpresē un jāiegrāmato.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru