ceturtdiena, 2014. gada 27. novembris

Spoža un koša kolekcija no Madonas, tik gotiņu pamaz..

Atsaucoties uz sludinājumu ss.lv man piezvanīja Inta Zariņa, pensionāre no Madonas. Pārdodamās kolekcijas apraksts izklausījās daudzsološi.

2014.gada 1.novembrī mēs ar Valdi devāmies no Rīgas uz Rēzekni, kur vajadzēja uzmērīt vairākus punktus kādā objektā, atpakaļceļā nonakšņojām pie manas mammas Viļānos, bet 2.novembrī, kas bija svētdiena, atpakaļceļā izmetām loku caur Madonu un iebraucām pie Intas Zariņas. Kolekcija, kā jau solīts, bija visai plaša, bet krietni jaunāka nekā es biju sacerējusies - lielais vairums etiķešu no pagājušā gadsimta 90-tajiem un šī gadsimta sākuma, kladē bija arī senāki papīriņi - no 80-tajiem, 70-tajiem, kaut kas varbūt arī no 60-tajiem, bet nedaudz. Un gotiņu pavisam maz! Šis nebija mans veiksmīgākais pirkums, bet tik un tā - šis tas jauns klāt nāca gan.


Visjaukākā man šķiet šī jauniegūtā Lietuviešu 'Karvutė', Viļņas 'Pergalė' ražojums, domājams 70-tie - 80-tie gadi:


Tāpat ieguvu vienu SIA 'Rasas-K' gotiņu (~2000.g.):


Un divas jaunas SIA 'Unde' gotiņas (~2002.g.). Lūk, viena no tām:


Kā arī daži citi jaunumi. 

Neskatoties uz to, ka man ķēriens proporcionāli kolekcijas apjomam nesanāca pārāk liels, domājams Silvijai Keivai, kas krāj visa veida konfekšu etiķetes un kam es šo kolekciju nopārdevu tālāk, te atradās diezgan jauna!

Tāpēc rakstiet man vēstules un zvaniet, kolekcijai būs būt, augt un attīstīties!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru