piektdiena, 2012. gada 17. augusts

Ar autobusu uz Saldu. Un atpakaļ

Atvaļinājuma pēdējo dienu nolēmu izmantot, lai apciemotu "Saldus pārtikas kombinātu". 1188.lv noskaidroju, ka, izrādās, no Rīgas uz Saldu autobusi staigā katru mīļu stundiņu un jābrauc tikai 2 stundas. Cilvēkam, kas pieradis no Rīgas uz Madonu kratīties 3 stundas 20 minūtes, bet uz Viļāniem - visas 4 stundas, tas šķiet tīrais nieks!

Tātad, 14.augustā devos ceļā.

Saldū laiks bija ļoti jauks, saule, drusku mākoņi, viegls vējiņš. Nesteidzīgi soļoju uz kombināta pusi, jo laika man tik tiešām netrūka. Iegāju kombināta veikaliņā "Azaids" un ar mednieka aci pārlaidu skatienu plauktiem. Jā, ir gan visa kā jauna - un diezgan daudz! Painformēju pārdevēju par savu vajadzību, viņa neiebilda un ļāva man vienā mierā rakāties pa raibum raibo konfekšu kasti - pēdējā laikā "Saldus pārtikas kombināts" pasācis ražot pilsētām veltītas "Gotiņu" sērijas, kas izceļas ar savu dažādību. Šo etiķešu noformējumā ir izmantotas fotogrāfijas ar pilsētas skatiem un ievērojamām vietām. Lūk tieši tādu Saldus pilsētai veltītu konfekšu kaudzi es dabūju cītīgi pārmaklēt.

Bija arī citi jaunumi - "Gotiņa ar dabīgo medu", "Piena konfekte ar dzērvenēm", klasiskā "Gotiņa" - kā vēlāk noskaidroju, konfektes ar šādu nofaormējumu drīz parādīsies veikalos pa visu Latviju un aizstās veco dizainu.

Nopirku arī trīs jaunas kastītes, jo, kā zinams, es krāju arī tās.

Pēc kārtīgas iepirkšanās "Azaidā" devos uz "Saldus pārtikas kombināta" administraciju. Te man gadījās neveikls brīdis, jo es neatpazinu Agnesi Patrašanu, ar kuru man jau ir bijusi sadarbība etiķešu jautājumā. Es prasu, kur ir Agnese, bet viņa saka - 'Es esmu Agnese!' (blush) Mati tādi kā garāki...

Tā ir, kad blenž tikai uz "Gotiņām", nav laika uz cilvēkiem paskatīties! Mani Agnese gan pazina uzreiz. Uzzināju par kādu citu uzstājīgu kolekcionāru, kas te bijis ekskursijā un uzdevis veselu kaudzi jautājumu par kombināta vēsturi. Painteresējos, vai šo kolekcionāru gadījuma nesauc Ļevs, un jā, tas tik tiešām bijis mans kolēģis Ļevs Tastevens! Pēc tam Agnese mani aizveda uz noliktavu, kur nodeva citas kombināta darbinieces gādīgajās rokās ar norādījumu iedot man (un ar manu starpniecību arī Ļevam) visu, ko vien var atļauties dot. Bēda un skumjas ir tādas, ka man nedeva neko no tā, ko ir pasūtījuši klienti. Bet tur bija tik daudz visdažādāko reklāmas "Gotiņu"! Toties es dabūju labu kaudzīti etiķešu ar slavenajām apgleznotajām Ventspils "Govīm" no govju parādes, tāpat komplektiņu ar Tukumam veltītam "Gotiņām", dažas eksportam paredzētas etiķetes un vēl šo to.

Kopā es dabūju 27 jaunas "Gotiņu" etiķetes, bet vēl 22 jau bija manā kolekcijā, bet es tās nomaminīju pret jaunām, smukām, tīram, nesaburzītām.

Liels paldies "Saldus pārtikas kombināta" darbiniecēm par man veltīto laiku un uzmanību! Tiksimies citu reizi, jo šie kolekcionāri ir patiešām neatlaidīgi! :)

***

Pirms doties atpakaļ uz Rīgu, nedaudz pastaigājos pa Saldu. Lūk, kāds simpātisks pagalmiņš:


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru