svētdiena, 2015. gada 26. aprīlis

Sveicieni no 30-tajiem. Atkal. Un jācer būs vēl un vēl. :)

Manā kolekcijā ir ienākušās vēl trīs krējuma konfekšu etiķetes no pagājušā gadsimta 30-tajiem gadiem, godalgotās sabiedrības 'Vārpa' ražojums. Interesanti, ka vienu no šiem 'Vārpas' konfekšu papīriņiem es dabūju no viena cilvēka, bet vēl divus - no cita.

***

Šo papīriņu es nopirku no Gunāra Aumeistera 2015.gada 8.martā. Liels paldies pienākas maizes etiķešu kolekcionārei Lailai Jakovļevai, kas man pastāstīja par sludinājumu ss.lv, kur šis papīrītis kopā ar vēl dažām lietām bija izlikti pārdošanai.

 

***

Šos divus nopirku 12.aprīlī no kada cilvēka pie slavenās 6.vidusskolas, kur svētdienās pulcējas kolekcionāri. Augstākminētais G.Aumeisters bija viņam pastāstījis par manu interesi, un mēs satikāmies. Tiesa, lija negants lietus, un nebija, kur patverties. Man sanāca gaidīt apmēram 40 minūtes, un es diezgan izmirku un vēlāk ārstējos ar kandžu un karstu tēju :) 

 

 

***

Papīriņus datēt kā allaž palīdz reklāmas no avīzēm, ko, ja paveicas, sameklēju periodika.lv. Lūk, pašslavinoša reklāma no 1929. gada Latvijas preses.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru