svētdiena, 2013. gada 21. aprīlis

Superīgās igauņu izgriežamās Muuu... gotiņas, kas beigās izrādījās ražotas Latvijā

Kādu gadu atpakaļ internetā atradu šādas igauņu gotiņas, man tās ļoti iepatikās. Arī no sava kolēģa gotiņu lietās Ļeva Tastevena biju dzirdējusi par tām. Abi ar Valdi plānojām aizlaist līdz Pērnavai - paklīst un iepirkties, kādā agrā un nemīlīgā svētdienas rītā pat jau ieradāmies autoostā, bet izrādījās, ka esam aizmirsuši pases mājā... Autobusā mūs laist negribēja. 


Tā nu tas viss palika - gotiņas Igaunijā, es Latvijā, līdz šī gada 12.aprīlī man pienāca vēstule no kolekcionāres Silvijas Keivas, kas cita starpā man atsūtīja arī kāroto 'izgriežamo' gotiņu. Ironiskā kārtā šīs gotiņas ražotājs ir SIA 'Skrīveru saldumi' tepat Latvijā! :D Man šķiet, es šo faktu jau biju dzirdējusi no Ļeva, bet kaut kā veiksmīgi piemirsusi. Lūk, etiķete visā savā godībā:


Silvija man atsūtīja vairākas etiķetes, tāpēc ļāvos kārdinājumam un vienu papīriņu noziedoju, lai izgrieztu un salocītu to govslopu.


 

Paldies Silvijai par šo sen kāroto etiķetei, kā arī pārējām, to starpā 20. starptautiskās tūrisma izstādes-gadatirgus "Balttour 2013" īpašajām etiķetēm!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru