ceturtdiena, 2012. gada 19. aprīlis

Pilsētas

Jaunjelgava.

No Andra Dzeņa 2012.gada 20. vai 21.martā. 

Andris: "Kalnciema kvartāla Kolekcionāru dienas laikā stāstīju, ka man ir dažas „Gotiņas”, no kurām „Gotiņu” kolekcijas vārdā esmu gatavs šķirties...", un tā tas arī notika. Tiesa, Andri satiku nevis es pati, jo man bija jābūt darbā, bet gan Valdis Dz., kas šoreiz darbojās kā mans pārstāvis. Andris Dzenis ir žurnāla "HoReCa" galvenais redaktors. Tas gan pagaidām ir ūdenī rakstīts, bet varbūt kādreiz "HoReCā" varētu uzrasties kāds mazs rakstiņš par manām "Gotiņām".

Ražotājs: SIA "Skrīveru saldumi".



Ogre.

No Ineses Ločmeles (Latgales Kultūrvēstures muzejs) pa pastu 26.3.2012, un Ogres Vēstures un mākslas muzeja, pa pastu 17.4.2012. 

Lūk, ko raksta muzeja direktore Iveta Ruskule: "Šīs konfektes ir Ogres Vēstures un mākslas muzeja reprezentācijas suvenīri - tos pagaidām netirgojam, bet dāvinām sadarbības partneriem kā arī reizēm mēdzam cienāt apmeklētājus. 
Žēl, ka nevaru nosūtīt pašas konfektes - tās ir ļoti gardas, ar lazdu riekstu pildījumu. (..) 
Konfekšu papīrīšu noformējumā izmantoti attēli un motīvi no muzeja pastāvīgās ekspozīcijas "Ogre - peldu un gaisa kūrorts". Papīrīšu dizaina autors ir arī ekspozīcijas galvenais mākslinieks Ģirts Boronovskis."

Konfekšu ražotājs: SIA "Skrīveru saldumi":





Rēzekne.

No  Edītes Husares, pa pastu 2011. gada 6.jūlijā.
Ražotājs: SIA "Skrīveru saldumi", dizains: Daina Salimņa.




Talsi.

No Zanes Šternbergas un viņas mammas, tieši rokās speciāli manai kolekcijai 2011. gada 14. augustā.
Ražotājs: SIA "Saldus pārtikas kombināts".






+ viena Talsu "Gotiņa" un atklātne no Kaspara Poriņa, saņemta pa pastu Viļānos 2012.gada 13.aprīlī, bet manos nagos nonākusi 15.aprīlī.





Vēl es gaidu vēstuli ar Kuldīgas "Gotiņām".

Paldies, ļaudis!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru